Direktlänk till inlägg 7 december 2011

Svar på kommentar!!

Av Doris - 7 december 2011 19:47

Miss K

Onsdag 7 dec 18:57

Fy fan, du är ju helt vidrig, du borde fan inte få finnas på denna jord, Hur fan kan du med att ta av skattepengarna och operera dig för att du inte har kunnat bete dig som en människa och inte bli ett jävla fetto. Du är inte värde det, Du får skylla dig själv när du satt dig i denna situation. Du är så jävla äcklig, jag kräks nästan när jag ser dig på stan!!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag väljer nu att svara på den kommentaren öppet ifall det ärså fler undrar.

Det gör mig väldigt ledsen att förstå att du måste må så dåligt själv att du har ett behov att svära och klanka ned på någon annan på en blogg. Det gör mig även ledsen att du mår dåligt när du ser mig. Jag är anonym på denna blogg ännu, det finns mellan 8-10 personer som vet att det är jag och vet vem jag är. Att du dessutom kan semig på stantalar ju för att du bor där jag bor och vet vem jag är. antingen är du en sk vän... eller så har någon läckt att det är jag.  Jag kommer fundera pådet endel.


Hur kan jag med att låta landstinget betala min op??+ ja du... hade jag haft råd hade jag betalt den själv. Samtidigt har vi i sverige rätt till vård när vi ärsjuka. Fetma är en sjukdom.  Med ditt resonemang borde de som föderbarn inte göra det på sjukhus heller, de har med satt sig i situationen, eller de som krockar borde inte få vård, de  valde själv att köra bilen. eller de som bröt benet på skidresan... de åkt ju skidor frivilligt.  det ärhelt patetiskt att tänka på det sätt du gör tycker jag.
Om du kom in på den avdelning jag jobbar kommer jag ge dig samma vård och omvårdnad som vem som helst, varesig du är där pga ngt du orsakat eller inte. Det enda jag ber dig om ärlite RESPEKT! tack. och stör du dig på min blogg, kan du faktiskt sluta läsa.


jag är inte stolt över mig själv, å kunde jag ändra allt skulle jag göra det., Men nu är det som det är

 
 
Ingen bild

Maria

7 december 2011 20:08

Bra svar vännen <3 Bry dig inte om vad okunniga ignorant personer säger som inte ens kan komma med vettiga resonemang!

Doris

7 december 2011 20:15

Tack snälla!

 
Jennifer

Jennifer

7 december 2011 20:48

Det var fan det värsta jag har hört, vilken idiot! Det där är en sorglig person. Karma is a bitch! Kram, jennifer

http://gastricbypassop.wordpress.com

Doris

7 december 2011 21:34

Tack raraste Jennifer för ditt stöd *kram*

 
Nathalie

Nathalie

7 december 2011 22:07

:O !! ögonen ploppade nästan ut när jag läste! hittade precis din blogg så detta är första inlägget jag läser. herregud! vilken jävla korkad människa!

visa att du är stark, och bry dig inte.

vi opererade är precis lika mycket värda som någon annan.

kram Nathalie

http://nathalieoskarsson.devote.se

Doris

7 december 2011 22:28

Hoppas jag inte skrämde iväg dig från bloggen, det bruakr vara rätt trevlig stämning här,men iblnad tröttnar jag på folk...

tack för dina värmande ord

kram

 
Ingen bild

Anneli

7 december 2011 22:43

Bra svar! Alla har rätt till den vård de behöver, oavsett vad den är. Vi är många som gör Gastric Bypass som aldrig "besvärat" skatte-Sverige med nåt annat... och i sanning så tycker jag då att jag har betalat så pass mycket i skatt att jag gjort mig förtjänt av min operation! Kramar till dig!

Doris

7 december 2011 22:50

Tack !! jag kan inget annat än hålla med dig!!! kraam

 
Ingen bild

Frida E

8 december 2011 10:45

Bra att du står på dig vännen, det finns och kommer alltid finnas människor som måste lägga sig i och såra andra, troligtvis mår de människorna inte så bra själva. DU och VI, dina riktiga vänner, vet iaf hur mycket du kämpat och gjort dig förtjänt av denna op. Stor kram till dig <3

Doris

8 december 2011 16:05

Tack rara du!!

 
EllinorO

EllinorO

14 december 2011 19:38

Men vilken fruktansvärd kommentar från en människa som uppenbarligen inte tänker efter före. Jag menar alla dessa som röker eller snusar bort med dem när de får cancer. De som får oseopeoros för att de inte utsätter sitt skelett för stötar och solar för d vitamin. Bort med dem bara.

Du förtjänar det här Doris. Du har inte gjort nått fel. Visst du är tjock, och man äter sig till sin övervikt. Men nu har du fått den här chansen och du är villig att se ditt problem och göra nått åt det. Du ska vara stolt över dig själv.

Kram från en annan tjockis som också ska göra en gbp

http://olssonskrypin.blogspot.com

Doris

14 december 2011 22:12

Tack snälla du!!

 
Petra

Petra

23 december 2011 16:41

FASEN vad ARG såna människor gör en!!!!
Finns inte så mycket mer än så att säga, hittar inga ord; sjukt!!!!
Bra svar iallafall, jättebra!!
Kram
(hittat hit från en gbp-grupp från fb)

http://www.newme.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Doris - 14 juni 2015 16:08

Det är så mkt som bubblar i mig just nu. Jag vet inte vart jag ska ta vägen med allt. Idag är jag trött. Tar mig inte ur sängen idag. Bara ligget här. Surfar lite. Läser lite sover lite. Jag känner mig ensammast i världen. ...

Av Doris - 14 juni 2015 13:46

Tiden går och inget blir skrivet i bloggen på år. Tiderna förändras... när jag började skriva var jag en hyfsat frisk tjej som gick ned i vikt efter gbp Nu är jag typ sjuk och önskar jag kunde bli smal. Men medicinerna förstör endel och jag blev ...

Av Doris - 4 november 2014 11:32

Idag har jag inget på programmet så planen är städa och träna. Tyvärr ser det ganska hemsk ut här. Kök å sovrummet är värst. Har städat badrummet hallen o vardagsrummet idag. Bara golven kvar där. Men ska ta tag i dem andra med. Men belönar mig ...

Av Doris - 26 oktober 2014 11:22

Tänker tänker tänker. Jag är inte den man önskar. Försöker anpassa mig så jag fastar i mallen men vad hjälper det att mailen inte är skriven av samma person. Någon har ju helt klart haft en avsikt ned det. Försöker uppnå dina önskemål men jag nå...

Av Doris - 26 oktober 2014 00:55

Tiden går. Jag har håll mig borta från bloggen. Lovade vännerna att när jag flyttade från Norrköping så skulle jag blogga. Men det höll inte. Kanske dags att börja igen nu. Vet inte om nån läser min blogg längre eller ens kommer göra det. Men är j...

Presentation

Jag är en tjej som har genomgått en Gastric bypass operation. Och framförallt en stor livs förändring. Denna blogg handlar om mitt liv som operared,men även o min vardag som sjuksköterska

gästbok

Besökare

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Vikt ticker


Ovido - Quiz & Flashcards