Alla inlägg under december 2012

Av Doris - 19 december 2012 23:15

Ja livet efter min Gbp ... Hur är det egentligen . är det verkligen guld och gröna skogar ?

Svar NEJ

jag har gått ner en hel del. har 30 kg kvar till mitt drömmål men har stannat i vikt. Men jag ska ned dem med genom att äta rätt och träna.
Inget av dem sakerna funkar just nu. Jag vill träna. men jag hittar inget gym. Det som jag hade i min förra stad var tippen bra. inte så mycket folk och nära hemmet och ett bra pris. dessutom öppet 05-22. Hittar inget liknande här.

Maten. Mängden håller jag. men jag har svårt att hålla mig borta från sött. Eller kan låta bli det mesta men inte hållen lakritsskallar.... de är min last.

Jag skäms över min kropp. den är fet. den flyter ut och den är bubblan och klumpig. vill göra plastik. men jag väger för mycket och så vill jag ju ner mer. då är det bäst att vänta.

börjat jobba... börjar sju i morgon så måste sova nu

kram

Presentation

Jag är en tjej som har genomgått en Gastric bypass operation. Och framförallt en stor livs förändring. Denna blogg handlar om mitt liv som operared,men även o min vardag som sjuksköterska

gästbok

Besökare

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Vikt ticker


Ovido - Quiz & Flashcards