Alla inlägg under november 2012

Av Doris - 16 november 2012 19:18

Livet växlar väldigt just nu tycker jag. men något som är genomgående för varjedag är tröttheten. Jag är trött jämt. skulle kunna sova massa. Men jag försöker ha struktur på dagarna och göra något med dem.

Söker jobb. idag skulle jag få svar på två. men ingen ringde. så jag är väl körd på dem. suck. varför vill ingen ha mig.

Jag har en impulshjärna och ibland känns det katastrof. just idag eller ikväll har jag sånt sug på att droga ned hjärnan. alltså inte med knark men sprit eller ngt annat lagligt. Men jag sitter inte hemma själv å super direkt haha.... och jag gårinte ut på krogen själv heller.

Sitter och lyssnar på Sofijahs låtar. Inte så konstruktivt men de förklarar mkt av mina känslor nu.

Försöker att kontrollera min smärta
försöker vara glad men det känns i mig. Vad ska man göra när hoppet tagit slut. Hur ska jag nånsin hitta någon väg ut.

Presentation

Jag är en tjej som har genomgått en Gastric bypass operation. Och framförallt en stor livs förändring. Denna blogg handlar om mitt liv som operared,men även o min vardag som sjuksköterska

gästbok

Besökare

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Vikt ticker


Ovido - Quiz & Flashcards