Alla inlägg under maj 2011

Av Doris - 11 maj 2011 20:47

Mars- 10: Jag ringer till min vårdcentral och bokar en tid hos läkaren för att diskutera Gastric by pass.


April- 10 : Träffar läkaren på vårdcentralen.

Hon är lite skeptisk till att skicka remiss till kirurgen pga att jag står på antidepp, samt en olyckshändelse i januari som slutade på akuten. Vio bestämmer hon skall prata med min kontakt på psyk för att få uppdatering av min status


Jag pratar med min psykkontakt som hjälper mig att fixa en läkartid hos psykläkaren.  Läkaren gör en bedömning, tar bort mina mediciner som jag ändå inte äter, samt skriver ett brev till läkaren på vårdcentralen


5/5 -10  Remissen tas emot hos kirurgen


24/8 -10 Får kallelse till gruppinfo


30/9 -10  Grupp information


2/2 -11 De ringer från vårdslussen och erbjuder mi att byta sjukhus till ersta.


21/2 -11 Får kallelse till ersta för att träffa kirurg , dietist och sjuksköterska


1/4 - 11 Besök på ersta. Blir godkänd, Väntar nu på op-tid


2/5  ringer och frågar hur kön ser ut,  de säger jag inte är planerad än. de säger Augusti-september


10/5 ringer igen, är fortfarande inte planerad. Men hon tror Juli


Av Doris - 7 maj 2011 20:44

Jag bara väntar och väntar på att det ska komma ett brev i brevlådan där det står när jag ska operareras, men det verkar dröja på sig.

ringde och frågade, då var de inte planerat och det verklade som tiden kommer dröja.  Det gjorde mig ledsen

Presentation

Jag är en tjej som har genomgått en Gastric bypass operation. Och framförallt en stor livs förändring. Denna blogg handlar om mitt liv som operared,men även o min vardag som sjuksköterska

gästbok

Besökare

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Vikt ticker


Ovido - Quiz & Flashcards