Alla inlägg under februari 2012

Av Doris - 25 februari 2012 17:14

Det måste erkännas, jag har seriösa problem igen.  vikten har stannat av och denna vecka ökat ytterligare 2 hg... jag vill ju gå ned!! bara kommit halvvägs än.  funderar på att ta en modifastkur på ett par veckor eller nåt för att rensa ur alla fel matvanor, och kicka igång nedgången igen. men jag vet inte.  något radikalt måste jag göra...
sockret är ett problem.  jag mår dåligt av det, ändå äter jag det.  jag vet jag måste suta med det igen och komma tillbaka till de sundamatvanorna.

jag har blivet så hungrig och sugen de sensate veckorna.  äter absolut inte allt jag skulle vilja, men det är jobbigt ändå

Av Doris - 21 februari 2012 08:33

Denna vecka är det ett plus =(  men det är bara ta nya tag +4 hg visade vågen idag

Av Doris - 21 februari 2012 08:33

Denna vecka är det ett plus =(  men det är bara ta nya tag +4 hg visade vågen idag

Av Doris - 19 februari 2012 11:45

Veckan har bestått av fullt upp med min praktikplats. och sen sova. Hade en mysig kväll med en fin vän i fredags som kom hit på spontanbesök. det gillas =)


Igår mådde  jag mindre bra, kände mig yr och illamående och matt, och magen var i fullgång.  Idag är jag sjuk på riktigt...  har feber och ont i magen. Hoppas det är över tills imorgon. för då måste jag vara på topp igen och skriva c-uppsats. Jag borde göra det idag med, men så svårt att orka. ska läsa typ 15 artiklar på engelska och kvalitetsgranska dem.  Någon som är sugen på att hjälpa till ?? *blink blink* Jag har läst en idag, så bara 14 kvar idag =)  jippi.


Hoppas det inte är något som smittas.


har tjuvkollat vågen med.... denna vecka ser det ut att vara + =( aja, det är väl straffet för det gick så bra förra veckan.
Jag går ju alltid ut på en låååång promenad på söndagar, idag blir det ingen, jag orkar verkligen inte. dumt är det

Av Doris - 13 februari 2012 06:03

Har lagt in min tickers på sidan, men bara halva syns, vet ngn hur man gör för att hela ska synas på sidan??

Av Doris - 13 februari 2012 05:37


förra veckan glömde jag skriva ned min vikt,  så jag vet inte exakt skillnaden till idag.  men jag tror antingen 1,1 kg eller hela 1,9 kg... lite förvirrat jag vet.  Grejen är den att jag har en vikttickers på ett forum jag är med på, men jag vet inte om jag uppdaterade den förra veckan eller veckan därinnan,  därför jag inte vet. Men hur som är jag nöjd med denna vecka =)  Har en sammanlagd nedgång nu på 38.4 kg och jag har gått ner mer än hälften för att nå BMI 25

 


Av Doris - 11 februari 2012 17:31

ängande hela kvällen igår om att läsa om för höjt PTH...  men jag fattar ändå inte .... knäppa jag som borde kunna det där...

Av Doris - 9 februari 2012 19:06

undra vad som är fel, både idag och igår har jag varit nära att svimma. igår är vu dusca patient, jag blev kall,snurrig susra i skallen och ser suddigt,  jag klarade min som tur va, fick vila lite på en stol. men usch vad pinsamt det blev. idag har jag varit lite svängig å fått yrselattacker, och nu ikväll snurra det till i huvudet å allt svarta några sekunder,
men nu är jag pigg igen, men fundersam

Presentation

Jag är en tjej som har genomgått en Gastric bypass operation. Och framförallt en stor livs förändring. Denna blogg handlar om mitt liv som operared,men även o min vardag som sjuksköterska

gästbok

Besökare

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Vikt ticker


Ovido - Quiz & Flashcards