Alla inlägg under juni 2012

Av Doris - 21 juni 2012 09:59

Idag skulle egentligen vara en helt vanlig dag OM INTE
- jag är ledig

- solen skiner

och framförallt


När jag ställde mig på vågen visade den 2 siffrigt. Jag gillar inte att berättta om min vkt och så, vill aldrig säga vad jag väger, för jag skäms som tusan. MEN idag erkänner jag 99.6 stod vågen på. ALDRIG mer ska den visa 3 siffrigt. ALDRIG!!!!

Dessutom har jag fått erbjudande på en lägenhet dit jag vill flytta. eller egentligen 2 erbjudanden.  En där jag är nr 5 i kö, så där finns ingen chans. Men även ett erbjudande på en lägenhet hos en privat. där är jag förhoppningsvis nr 1 om jag fattade rätt. Vet dock inte från när den var ledig, men min mamma som bor i den staden skall kolla på lägenheten och även ta reda på från när den är ledig.

Nu ska jag ta på mig och gå ned och träna en stund. för att sedan åka ut på utflykt i det fina vädret =)

Av Doris - 4 juni 2012 09:43

Jag ahr inte glömt bloggen,men tiden rusar iväg så och jag svårt att ta mig tid att skriva.  Ha kommit igång med träningen igen, men det går i perioder. har lite svårt för regelbundenhet haha.

vikten går SAKTA nedåt, har väl gått ner 3 kg på 7 veckor eller vad det är, men sakta men säkert så.


På fredag tar jag min sskexamen,  spännade!!!

Presentation

Jag är en tjej som har genomgått en Gastric bypass operation. Och framförallt en stor livs förändring. Denna blogg handlar om mitt liv som operared,men även o min vardag som sjuksköterska

gästbok

Besökare

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Vikt ticker


Ovido - Quiz & Flashcards