Direktlänk till inlägg 9 februari 2012

cirkulatroriskt stabil?

Av Doris - 9 februari 2012 19:06

undra vad som är fel, både idag och igår har jag varit nära att svimma. igår är vu dusca patient, jag blev kall,snurrig susra i skallen och ser suddigt,  jag klarade min som tur va, fick vila lite på en stol. men usch vad pinsamt det blev. idag har jag varit lite svängig å fått yrselattacker, och nu ikväll snurra det till i huvudet å allt svarta några sekunder,
men nu är jag pigg igen, men fundersam

 
 
Jennifer

Jennifer

10 februari 2012 09:24

Hej! Håller du dina mattider med minst 2-3 timmars mellanrum? Låter som lågt blodtryck/lågt blodsocker? Under mina intensiva bantningsperioder tidigare i livet så brukade jag få så! /Jennifer

http://gastricbypassop.wordpress.com

Doris

10 februari 2012 09:36

Nja jag äter nog oftare än så. sällan det blir 3 timmar emellan. allt äter jag för ofta?? trodde vi gbp opererade skulle äta lite och oft??

jo lågt blodtryck är det. Överlag har mitt blodtryck sjunkt efter operationen. men jag förstår inte varför jag ska få sånna dippar emellanåt. aja de löser sig

 
Johanna

Johanna

14 februari 2012 19:55

Exakt så blir det för mig med! Vissa dagar värre än andra.. :/ Vet inte varför det blir så, jag har varit till hälsocentralen och pratat med min läkare. Dom tror det kan bero på att man minskat i vikt för fort, så var det för min del i alla fall. Jag skulle försöka äta ännu oftare än tre timmar i mellan. Fungerar inte det måste jag in på en kontroll för någonting är det som inte stämmer när det blir så. Hoppas det löser sig!

http://j911030.bloggplatsen.se

Doris

14 februari 2012 22:25

vad skönt att höra att jag inte är ensam, jag vart kontakt med vårdcentralen innan och de säger bara jag ska avvakta

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Doris - 14 juni 2015 16:08

Det är så mkt som bubblar i mig just nu. Jag vet inte vart jag ska ta vägen med allt. Idag är jag trött. Tar mig inte ur sängen idag. Bara ligget här. Surfar lite. Läser lite sover lite. Jag känner mig ensammast i världen. ...

Av Doris - 14 juni 2015 13:46

Tiden går och inget blir skrivet i bloggen på år. Tiderna förändras... när jag började skriva var jag en hyfsat frisk tjej som gick ned i vikt efter gbp Nu är jag typ sjuk och önskar jag kunde bli smal. Men medicinerna förstör endel och jag blev ...

Av Doris - 4 november 2014 11:32

Idag har jag inget på programmet så planen är städa och träna. Tyvärr ser det ganska hemsk ut här. Kök å sovrummet är värst. Har städat badrummet hallen o vardagsrummet idag. Bara golven kvar där. Men ska ta tag i dem andra med. Men belönar mig ...

Av Doris - 26 oktober 2014 11:22

Tänker tänker tänker. Jag är inte den man önskar. Försöker anpassa mig så jag fastar i mallen men vad hjälper det att mailen inte är skriven av samma person. Någon har ju helt klart haft en avsikt ned det. Försöker uppnå dina önskemål men jag nå...

Av Doris - 26 oktober 2014 00:55

Tiden går. Jag har håll mig borta från bloggen. Lovade vännerna att när jag flyttade från Norrköping så skulle jag blogga. Men det höll inte. Kanske dags att börja igen nu. Vet inte om nån läser min blogg längre eller ens kommer göra det. Men är j...

Presentation

Jag är en tjej som har genomgått en Gastric bypass operation. Och framförallt en stor livs förändring. Denna blogg handlar om mitt liv som operared,men även o min vardag som sjuksköterska

gästbok

Besökare

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Vikt ticker


Ovido - Quiz & Flashcards