Alla inlägg under februari 2012

Av Doris - 8 februari 2012 08:49

Minns inte om jag berättade att jag var på vårdcentralen för några veckor sen och tog blodprov, för jag känner mig trött å yr och huvudvärk osv.  de sa att de såg bra ut osv, alltså sjuksköterskerna som pratade med, här om dagen fick jag ett brev.... eftersom endel av dina prover var förhöga (inte inom refferensramen) skulle jag vilja du tar nya prover om x antal veckor.... mvh läkaren,   så då var det ju inte så bra som alla sa... blir så trött på de säger ngt som sen inte stämmer

Av Doris - 6 februari 2012 11:06


 

Denna vecka visade vågen på - 0.8 kg. känns bra =)
har nu gått ner mer än hälften av mitt mål, det känns roligt =)Hoppas jag kommer nå mitt stora mål till slut,  jag oroar mig över at jag inte ska göra det, men jag måste ge det tid... jag har för dåligt tålamod

Presentation

Jag är en tjej som har genomgått en Gastric bypass operation. Och framförallt en stor livs förändring. Denna blogg handlar om mitt liv som operared,men även o min vardag som sjuksköterska

gästbok

Besökare

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Vikt ticker


Ovido - Quiz & Flashcards