Direktlänk till inlägg 4 december 2011

Blogglista

Av Doris - 4 december 2011 17:42

Kollade runt på lite bloggar och fann denna lista på Jennifersblogg (http://gastricbypassop.wordpress.com ) Så jag lånar den lite =)  Jag ahr alltid tänkt att sånnadär blogglistor som cirkulerar är inte min grej, men nu hitta jag denna och visst jag har tänkt och analyserat alla grejer innan,men  bloggen ska ju handla om mig och min vikt och viktresa först och främst, så jaaa... varför inte testa. Första inlägget blir troligen senare ikväll när jag städat och adventspyntat färdigt här hemma.


Dag 1: Vem är jag?
Dag 2: Min barndom ur ett viktperspektiv
Dag 3: Mina ”ursäkter”
Dag 4: Hur tillät jag mig bli så här stor?
Dag 5: Min självkänsla
Dag 6: Mitt förhållande till mat
Dag 7: Mitt förhållande till godis/snacks
Dag 8: Motion tidigare i livet
Dag 9: Motion idag
Dag 10: Mina försök till viktnedgång
Dag 11: Människor som har hjälpt
Dag 12: Människor som har stjälpt
Dag 13: Sjukdomar kopplade med övervikten
Dag 14: 10 saker du inte visste om mig
Dag 15: Mina mål
Dag 16: Min metod
Dag 17: Mina förebilder
Dag 18: Hur jag hanterar motgångar
Dag 19: Lycka
Dag 20: Kläder
Dag 21: Drömmar
Dag 22: Vad jag saknar
Dag 23: Det här är jag bra på
Dag 24: Rädslor
Dag 25: Belöningar
Dag 26: Bloggar jag läser
Dag 27: Ett recept
Dag 28: Ätstörningar
Dag 29: Det här är jag stolt över
Dag 30: Min framtid

 
 
A

A

4 december 2011 21:08

Den listan tror jag att jag skall sno bara jag hinner :)

http://mindretjock.blogspot.com

Doris

4 december 2011 21:54

Gör det =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Doris - 14 juni 2015 16:08

Det är så mkt som bubblar i mig just nu. Jag vet inte vart jag ska ta vägen med allt. Idag är jag trött. Tar mig inte ur sängen idag. Bara ligget här. Surfar lite. Läser lite sover lite. Jag känner mig ensammast i världen. ...

Av Doris - 14 juni 2015 13:46

Tiden går och inget blir skrivet i bloggen på år. Tiderna förändras... när jag började skriva var jag en hyfsat frisk tjej som gick ned i vikt efter gbp Nu är jag typ sjuk och önskar jag kunde bli smal. Men medicinerna förstör endel och jag blev ...

Av Doris - 4 november 2014 11:32

Idag har jag inget på programmet så planen är städa och träna. Tyvärr ser det ganska hemsk ut här. Kök å sovrummet är värst. Har städat badrummet hallen o vardagsrummet idag. Bara golven kvar där. Men ska ta tag i dem andra med. Men belönar mig ...

Av Doris - 26 oktober 2014 11:22

Tänker tänker tänker. Jag är inte den man önskar. Försöker anpassa mig så jag fastar i mallen men vad hjälper det att mailen inte är skriven av samma person. Någon har ju helt klart haft en avsikt ned det. Försöker uppnå dina önskemål men jag nå...

Av Doris - 26 oktober 2014 00:55

Tiden går. Jag har håll mig borta från bloggen. Lovade vännerna att när jag flyttade från Norrköping så skulle jag blogga. Men det höll inte. Kanske dags att börja igen nu. Vet inte om nån läser min blogg längre eller ens kommer göra det. Men är j...

Presentation

Jag är en tjej som har genomgått en Gastric bypass operation. Och framförallt en stor livs förändring. Denna blogg handlar om mitt liv som operared,men även o min vardag som sjuksköterska

gästbok

Besökare

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Vikt ticker


Ovido - Quiz & Flashcards