Alla inlägg den 21 november 2011

Av Doris - 21 november 2011 14:45

Så var det vägningsdag igen. Jag var idag jätte nervös, löjlig jag vet, men jag var det, var så rädd att jag inte gått ned ngt. Men vågen visade på  - 0.7 kg  , så ja lite var det iallfall. Visst det kan bero på när man vart på toa eller vilken dag i månaden det är. Men det kändes ändå bra.


Jag kollade på mitt BMI, detta är pinsamt , men jag gått från BMI på ca 49  till nu 39.4.  Det innebär att jag nu är under den gränsen som man får göra operation.  Jaja jag vet att folk under 40 får göra open, Men  där är den riktiga gränsen som mitt langsting satt.


Jag längtar tills det blir tvåsiffrigt.... Jag bestämt mig att när dte blir två siffrigt ska jag våga mig iväg till gymmet och börja träna. Just nu skäms jag för mkt över mitt feta jag, så får fortsätta med prommenader och hemma träning

Presentation

Jag är en tjej som har genomgått en Gastric bypass operation. Och framförallt en stor livs förändring. Denna blogg handlar om mitt liv som operared,men även o min vardag som sjuksköterska

gästbok

Besökare

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Vikt ticker


Ovido - Quiz & Flashcards