Alla inlägg den 7 november 2011

Av Doris - 7 november 2011 18:02

Igår var jag ute på en promenad i våran skog, gick elljusspåret 2 ggr. Hör och häpna, jag tom sprang kortare bitar. Tyvärr så gör det ont i magen när jag springer så jag får nog lugna mig lite med det.

 
Vart ute och gått en sväng idag med. fast när jag kom till skogen var dte mörk, jag skulle gå elljuset, men är så mörkrädd så gick en bit sedan vände jag och sprang tillbaka, för det var läskigt.  Gick en sväng i ett bostadsområde, handlade lite mjölk och gick hem.  men dte blev nog ca en timmes promenad ändå.  plus 30min i affären som jag inte räknar med.


Ska verkligen försöka röra mer på mig. Borde börja styrketräna vissa delar med, men dte får bli när jag känner mig redo

Av Doris - 7 november 2011 09:23

  Idag när jag ställde mig på vågen visade den en sammanlagd nedgång på 28.3 kg. Fasiken vad glad jag blev.
Jag kommer tyvärr inte ihåg exakta siffror från förra veckan, så vet inte hur mkt ned det är, men ca 1 kg ned =)

Presentation

Jag är en tjej som har genomgått en Gastric bypass operation. Och framförallt en stor livs förändring. Denna blogg handlar om mitt liv som operared,men även o min vardag som sjuksköterska

gästbok

Besökare

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Vikt ticker


Ovido - Quiz & Flashcards