Alla inlägg den 1 november 2011

Av Doris - 1 november 2011 16:30

Jag har problem med magen, så enkelt är det. Den knorrar som tusan ofta. Men framförallt har jag ont.  Alltså Inget VAS 10 nu. Men vas 3-4 kanske. Lite olika.
Har idag tagit mig i kragen och ringt Ersta. Det var en trevlig sköterska som svarade som skönt var. och jag berättade mitt problem, och hon rekommenderade omeprazol 20 mg om dagen. samt laxermedel för att rensa ur systemet så det inte berodde på det.

När jag var på återbesök så sa dem jag skulle ringa om min mage blev ont,  så kunde jag få recept, men det blev inget med det. Jag fick inte på recept.  men tänker att om jag måste fortsätta med det kanske recept kan skrivas... blir så dyrt annars, och jag känner att med min studentekonomi så har jag inte riktigt råd med det hela tiden.


så nu blir det mer tabletter jag sak få i mig... bara kämpa på

Presentation

Jag är en tjej som har genomgått en Gastric bypass operation. Och framförallt en stor livs förändring. Denna blogg handlar om mitt liv som operared,men även o min vardag som sjuksköterska

gästbok

Besökare

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Vikt ticker


Ovido - Quiz & Flashcards