Alla inlägg den 5 november 2011

Av Doris - 5 november 2011 20:05

Jag dricker för lite. På tok för lite.
Trodde jag drack tillräckligt, men har nu ett par dagar skrivet upp hur mycket och det är pinsamt lite.
 
Så nu måste jag komma igång med vattendrickandet.  Sitter här nu med ett stort glas kallt vatten som jag ska ha druckit upp innan sängdax.  Lite tänker du... jag borde dricka 2 glas??  mmm möjligt, men ska ju kunna få i sig det med, Jag har jättesvårt att få i mig storamängder vätska, men tar det slut fyller jag givetvis på =)

dricker resorb vissa dagar, men svårt att få i mig det med. Dumt är det... borde finnas vatten i festisform, en liten låda och ett sugrör.... det brukar gå lättare

Av Doris - 5 november 2011 16:05

Sitter här inlindad i min varma filt från rusta.

 

fryser som tusan i eftermiddag. naglarna är bkå och jag känner mig riktigt hängig.
har huvudvärk, men inget ont i magen för tillfället iallafall.

varit en sväng på stan... köpte kattsand,,, borde lära katterna gå på toa, för usch vad tungt det är att bära

resten av kvällen går till pluggning

Av Doris - 5 november 2011 09:55

så var det lördag igen, dte var väldigt vad veckorna rusar på.

denna vecka har jag ahft ont i magen endel. pratade med dem på ersta och ska prova omeprazol,  har tagit det sen i onsdags, märker ännu ingen skillnad, men det kunde ta ett tag sa de.

igår och idag har jag mått illa, från jag vakna och hela dagen. 
Fuskade med några små tom och jerry kex igår, men  mådde illa innan dem med.

på kvällen hade jag jätte ont i magen, eller nja inte jätte ont kanske, men ondare än vanligt. Det är ju inte så jag dör direkt, men det är störande och det där både på orken och humöret.

klart jag oroar mig för vad det är liksom. Men förhoppningsvis går det över

jag sköter maten som jag ska, så gott som iallafall.  förmiddagarna består av frukost och sen mellis och sen lunch.  eftermiddagarna kan bli lite kluriga,  Jag är i skolan  till boråt 16-17 å borde äta 2 mellisar då, men blir bara en ofta.  när jag kommer hem äter jag middag och sedan ngt på kvällen. så mest går det okej.

idag ska jag ner till stan och köpa en ny tunika som jag såg här om dagen. 

Presentation

Jag är en tjej som har genomgått en Gastric bypass operation. Och framförallt en stor livs förändring. Denna blogg handlar om mitt liv som operared,men även o min vardag som sjuksköterska

gästbok

Besökare

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Vikt ticker


Ovido - Quiz & Flashcards