Alla inlägg den 14 november 2011

Av Doris - 14 november 2011 08:25

  Så var det måndag igen, och måndag betyder ju vägningsdag.
Till min stora sorg har jag denna vecka gått upp 3 hg =( Det är väl inget att gråta över egentligen
men när jag hoppades på minskning på ca 1 kg så blev jag besviken.  Min kropp verkar var lite varannan vecka ned och varannan vecka lite upp... Det går ju i det stora hela åt rätt håll, men jag är rädd det stannar upp helt redan.  Jag har många kg kvar.

försöker röra på mig mycket, tar mina prommenader, okej inte varjedag, men 2-4 ggr i veckan. Försöker äta rätt. Vi hade myskväll  jag å två kompisar i fredags,  då åt jag inte riktigt som jag borde,  men inte borde jag stanna upp och gå upp så mkt i vikt för det.


Sen har ja ju ätit både omeprazol och Imovane denna vecka, kanske nån av dem påverkarr viktnedgången lite??

Men nu är det ny vecka och nya tag.

Presentation

Jag är en tjej som har genomgått en Gastric bypass operation. Och framförallt en stor livs förändring. Denna blogg handlar om mitt liv som operared,men även o min vardag som sjuksköterska

gästbok

Besökare

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Vikt ticker


Ovido - Quiz & Flashcards