Alla inlägg den 16 november 2011

Av Doris - 16 november 2011 21:04

60
frågor


Det här listan cirkulerar, så jag tänkte också
fylla i den.


1. Hur gammal är du om fem år?
32

2. Vem var den sista du träffade?
Marie

3. Hur lång är du?
173

4. Vilken var den senaste film du
sett?
Hur långa Lingon finns det i världen

5. Vem ringde du senast?
Maria

6. Hur löd ditt senaste sms och till
vem?
Tack för du tror på mig trots allt som varit,  Till Pia

7. Var är dagens planer?
Klockan är mkt, strax sova

8. Föredrar du att ringa eller skicka
sms?
Smsa, utan tvivel

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller
skilda?
Skilda

10. När såg du senast din mamma?
oj... 17e oktober tror jag det var

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå

12. När vaknade du idag?
kl 07.02

13. Har du någon gång hittat en
katt?
Ja, jag hittar en liten svart under mitt täcke varje morgon nästan

14. Vilken är din favoritplats?
I soffan hos en go vän

15. Vilken plats föredrar du
minst?
På cykeln i minusgrader

16. Var tror du att du befinner dig om tio
år?
Antingen bältad på PIVA eller så jobbar jag som Ssk på akuten på sahlgrenska.

17. Vad skrämde dig som barn?
Monster, mörker, folk som skäller

18. Vem fick dig att skratta
senast?
Ceize

19. Är du för ung för att äga
vinylskivor?
Jag har faktiskt en LP, men vinyl eller inte jag vet inte

20. Har du stationär eller bärbar
dator?
En stationär och tre bärbara, majoriteten fungerar inte

21. Sover du med eller utan kläder på
dig?
Jamas oftast

22. Hur många kuddar har du i
sängen?
4, 3 till mig och 1 till katten

23. Hur många landskap har du bott
i?
3

24. Har du någon gång spytt på
fyllan?
Japp en ggn

25. Föredrar du skor, strumpor eller
barfota?
Barfota

26. Är du social?
Ja, som tusan egentligen

27. Vilken är din favoritglass?
Just nu Päronsplitt på pinne, mest det gröna

28. Vad skulle du göra om du vann en
miljon?
Ta bort mina ärr, hjälpa några personer, köpa en bil, och skaffa en ny lght

29. Tycker du om Kinamat?
Det är jättegott

30. Tycker du om kaffe?
Nej, det är inte min grej

31. Vad dricker du till frukost?
juice eller fil

32. Sover du på någon särskild
sida?
snurrar runt runt runt

33. Kan du spela poker?
japp, men har inget pokerface

34. Tycker du om att mysa?
absolut

35. Är du en beroendemänniska?
Många beroenden finns det

36. Känner du någon med samma födelsedag som
din?
ja

37. Vill du ha barn?
Ja, mysigt skulle det vara

38. Kan du några andra språk än
svenska?
Talar de flesta språk obehärskat

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Många ggr tyvärr

40. Föredrar du havet eller en
pool?
pool

41. Vad spenderar du helst pengar
på?
massa onödigt

43. Har du någon gång testat
narkotika?
Ja

44. Vad var det senaste du stoppade i
munnen?
Jos

45. Vem är den roligaste människan du
känner?
Annie

46. Välj ett ärr på din kropp?
Välja?? hur menar de?? jag har många att välja på, ska jag välja att tabort är det dem på vaden, ska jag välja att ha kvar är dem på magen

47. Vad har du för ringsignal?
Gabriellas sång

48. Har du kvar klädesplagg sen du var
liten?
ja några, använder dem inte dock

49. Flirtar du mycket?
Nopp

50. Vart togs din profilbild för din
blogg?
Har ingen profilbild

51. Kan du byta olja på bilen?
med vem ska jag byta?

52. Har du fått
fortkörningsböter?
Nopp, lugn å fin

53. Vilken var den senaste bok du
läste?
Sankta Psyko

54. Läser du dagstidningen?
Ibland

55. Prenumererar du på någon
veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen?
Nej

57. Vilken radiostation lyssnade du på
senast?
Jag lyssnar aldrig på radio

58. Vad var det senaste du krafsade ner på
ett papper?
anteckningar från ett samtal

59. När var du i kyrkan senast?
Humm, minns inte, farmorsurnsättning var det nog

60. Vilka personer utmanar du?
De som känner för att göra listan

Presentation

Jag är en tjej som har genomgått en Gastric bypass operation. Och framförallt en stor livs förändring. Denna blogg handlar om mitt liv som operared,men även o min vardag som sjuksköterska

gästbok

Besökare

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Vikt ticker


Ovido - Quiz & Flashcards