Alla inlägg den 8 november 2011

Av Doris - 8 november 2011 22:19

Ja jag ahr slaravt med mina vitaminer. Ja min trötthet kan ju råka bero på det. Nej mitt håravfall blir inte bättre av att inte äta vitaminer.  Ja jag ska skärpa till mig





Så nu har jag ikväll tagit min dos av VitaminKvinna och B12,  Och kom genast på varför jag slarvat.  Usch vad jag mår illa av dem.  Undra varför??  Psykologiskt kanske??  för det är ju bara två små piller.  Men mår illa direkt efter omeprazolen med, å blir varm i ansiktet,  knasigt är det. 
Men nu var kvällens dos tagen iallfall. Bara kalkisen kvar, men den går lite lättare att ta , iallfall den som smakar citron. Minten är jag inte så glad i

Av Doris - 8 november 2011 07:50

Jag hade besöksrekord på bloggen igår. Fattar ju för att jag äntligen berättade för folk som frågat, och några till att den finns.
Även om jag skriver för min egna skull och mitt minne osv så blir jag ju glad att ngn läser.
Jag vet att det finns några opkompisar som läser bloggen , och jag läser ju deras, att läsa andras är ett sätt att få ideer men änven att man liksom kämpar ihop. vi Har ju samma mål och så.
Sen har jag ett gäng vänner som med läser den regelbundet.  =)

Jag borde nog kanske bli bättre att skriva om min vardag mer, inte bara klaga som det känns som jag gör. jag har blivet en väldigt klagande och egocentrisk människa känns det som.  Får bli skärpning på det!!!

dags för skolan nu!

Presentation

Jag är en tjej som har genomgått en Gastric bypass operation. Och framförallt en stor livs förändring. Denna blogg handlar om mitt liv som operared,men även o min vardag som sjuksköterska

gästbok

Besökare

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Vikt ticker


Ovido - Quiz & Flashcards