Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Doris - 31 augusti 2011 07:28

Idag när jag såg mig i spegeln kunde jag för första gången se att min kropp har förändras lite... inte vet jag om det var till det bättre...
förr var jag jämtjock runt magen,  nu har jag blivet smalare om övredelen av magen och det ser ut som jag har en badring på mig  =(
Hoppas badringen minskar med snart.

Har en ny våg nu, så då blir det genast svårare att se om jag gått ned.  för jag vet ju inte om vågaran väger lika.  Men jag ser ju om jag fortsätter gå ned =)
Det går lite trögt tycker jag, men det minskar ju och det är huvudsaken.

helst sulle jag ju vilja gå ned massa på en gång. Men ja det funkar inte så på mig.  och egentligen är det ju bra, för då kanske huden och hjärnan hinner med lite oxå.

Presentation

Jag är en tjej som har genomgått en Gastric bypass operation. Och framförallt en stor livs förändring. Denna blogg handlar om mitt liv som operared,men även o min vardag som sjuksköterska

gästbok

Besökare

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Vikt ticker


Ovido - Quiz & Flashcards