Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Doris - 24 juni 2011 09:09

Idag ökar min ålder med ett år.  Usch gammal börja rjag bli,  snart 30 ju =(


Idag är kanske sista gången jag kan äta tårta på min födelsedag. Man vet ju inte hur jag kommer må och klara det i framtiden,  tänker mest på dumpningar och så.  Så jag har dagen till ära bakat en liten tårta som jag ska bjuda lite folk på , men även ta en bit själv såklart =)


sen börjar allvaret med stenhård modifast.  men jag tror det kommer bli bra!


Glad midsommar på er som orkar läsa detta!


kram

Av Doris - 24 juni 2011 01:15

Har bestämt mig för att ta före och efter bilder,  men även undertiden bilder, Kanske är det inget som kommer visas offentligt, inte än iallfall. Men tror det är bra för mig egna skull att jag tar bilder.


så idag ahr jag tagit mina före bilder,  det är ingen vacker syn, men skönt att ha någonting att jämföra med


sovdags. 

Av Doris - 24 juni 2011 01:12

jiiihaaa  hade den 23e besöksrekord!  5 st ligger rekordet på, så det är inte så många, men ändå massa mer än ingen.  trodde faktiskt ingen skulle läsa.  undrar ni något får ni gärna fråga =)

Presentation

Jag är en tjej som har genomgått en Gastric bypass operation. Och framförallt en stor livs förändring. Denna blogg handlar om mitt liv som operared,men även o min vardag som sjuksköterska

gästbok

Besökare

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Vikt ticker


Ovido - Quiz & Flashcards