Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Doris - 21 juni 2011 12:53

Varit en sväng på stan och fixat lite. Kollade på vad en sån mixer/blender kostar, finns så många olika, svårt att verta vilken man ska ha...


Var på kappahl, de hade rea så jag köpte 3 tröjer (likadana men olika färger) i 3 olika storlekar. Kul att se när man kommer i dem en efter en. De kostade bara 50 kr styck, så det är det absolut värt, lättare att själv se sin vikt nedgång om man ahr ngt plagg att jämföra med.


Köpte en våg åt mamma och Leif med.  Så jag kan väga mig ibland.  de har två dåliga nu, och när man väger sig på dem är det mellan 15-20 kg skillnad om man jämför. Och den som väger mest rätt väger med fel. Så nu har dem en ny =)


Ska strax iväg och jobba. Måste ju tjäna ihop lite pengar så jag klarar  sommaren trots sjukskrivning.... för någon sjukpenning får man ju inte....

Presentation

Jag är en tjej som har genomgått en Gastric bypass operation. Och framförallt en stor livs förändring. Denna blogg handlar om mitt liv som operared,men även o min vardag som sjuksköterska

gästbok

Besökare

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Vikt ticker


Ovido - Quiz & Flashcards