Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Doris - 23 juni 2011 11:55

Har precis ringt utomlänsavdelningen på Ersta för att boka logi natten till operation.  Tydligen var patienthotellet stängt så jag skulle få bo på ett hotell som låg ganska nära.  Undra om det är gångavstånd??

jag hittar inte alls i stockholm,  eller jo till Ersta hittar jag. Men inte annars, så det är lite läskigt att jag ska bo på ett hotell som är lite längre bort.   Både hur jag ska hitta till ochg från ersta därifrån, men även hur jag ska hitta till stan liksom.  Ska enligt tidsplan vara klar på ersta 14.30 dagen innan opertion. ska ju på narkosbedöömning och lite så.  Men vill ju inte sitta på hotellrummet hela eftermiddagen och kvällen, så får väl hitta på något.  Vore kul om någon mer skulle opas och bo på samma hotell samtidigt. men jag hittar ingen =( sökt på olika forum och så.


aja det löser sig

Av Doris - 23 juni 2011 00:01

Idag kom avin att jag fått ett paket och hämta. Givetvis var det modifastmaten som hade kommit.

Ersta säger att vi ska äta just modifast inför operationen. att vi inte får äta ex cambridge eller så. Läste på paketet och vilken ångest jag fick. det är ca 800 kcal om dagen.. kommer jag verkligen gå ned något på det??   tänk om jag inte går ned tillräckligt?? I cambridge som jag ätit den senaste veckan är det ju bara ca 460 kcal, så detta är ju det dubbla.  nervös blev jag nu

Presentation

Jag är en tjej som har genomgått en Gastric bypass operation. Och framförallt en stor livs förändring. Denna blogg handlar om mitt liv som operared,men även o min vardag som sjuksköterska

gästbok

Besökare

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Vikt ticker


Ovido - Quiz & Flashcards