Alla inlägg den 28 september 2011

Av Doris - 28 september 2011 16:14

Usch vad ont jag ar  magen, åt nog för mycket och fel. Usch blev precis yr och har jätte ont i magen nu.  ska strax lägga mig på soffan och vila.... känner mig mig själv däckar jag där å vakanar framåt 20-21  så jag får la ställa klockan.

Ätit biff med bambuskott.... mätte med dl-mått
men sen åt jag en chokladboll efter det - fy på mig!  vet jag inte ska, men jag blev så sugen på den jag hade så får skylla mig själv.  endel straffas med det samma...

mår illa gör jag med. Om jag kunde skulle jag trolla bort chokladbollen, den var inte god å jag mår dåligt av den. bruakr inte få såhära ont efter, dumt äre. Dumma mig

Av Doris - 28 september 2011 00:13

Jag är hungrig nu. så in i skogen hungrig, känns som jag skulle kunna äta en gnu.
men jag kan ju inte äta. har just tagit en knäcke. men skulle vilja ha mer och något annat. något riktigt gott. biff med bambuskott kanske...

sörjer jag inte kan äta just nu. och ångrar hela open för tillfället. vill bara gråta

jag vill ha mat!!

Presentation

Jag är en tjej som har genomgått en Gastric bypass operation. Och framförallt en stor livs förändring. Denna blogg handlar om mitt liv som operared,men även o min vardag som sjuksköterska

gästbok

Besökare

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Vikt ticker


Ovido - Quiz & Flashcards