Alla inlägg den 19 september 2011

Av Doris - 19 september 2011 22:39

tror jag tänker och kännerefter för mycket =(

har just nu mega ont i magen och har haft de senaste 40minuterna.
mådde illa innan, drack lite å nu gör det ont. drack säkert bara för fort, men det är ändå obehagligt och gör mig orolig.

ska lägga mig så hoppas jag det känns bättre imon

Av Doris - 19 september 2011 21:54

magen kurrar och kurrar och kurrar,  blir ju tokig på det

fått min bity idag. den ska hjälpa mig att komma ihåg saker

Av Doris - 19 september 2011 18:49

Det är dax för mig och ta mig i kragen och ringa 2 samtal, för min egna hälsas skull.

1. Ringa kirurgmottagningen på ersta
     - fråga om omeprazol
     - fråga om journalkopior
     - fråga om slitzar

2. Ringa min vårdcentral ang en läkartid och provtagning. iochmed att min dåliga period kan bero på vitaminbrister och så.

Mitt problem är bara att jag inte vågar =(  är så grymt rädd för att ringa folk.

Av Doris - 19 september 2011 07:52

Helgen har varit en dålig helg rent matmässigt. Har inte ätit det jag borde och inte varannantimme. Har druckit på tok för lite med tyvärr =(
Men nu är det skärpning igen.  Får inte förstöra den chans jag fått iochmed denna operation.

Måndagar är min vägningsdag, även om jag är opererad på en onsdag. Det bara känns som måndag är en bra dag för att komma ihåg att väga sig.  Jag går ganska stadigt ned ett kilo/vecka. denna vecka var det 1.1 kg. Det är jättebra, även fast jag ahde önskat såklart att det gick lite fortare nu när jag har så mkt att gå ned =( Men vet inte riktigt hur jag ska lyckas öka viktnedgången,  jag menar hade jag kunnat gå ned 1.5 kg/vecka hade det ju faktiskt gjort endel.
Har någon tips så hör gärna av er. Jag har räknat ut att jag gått ned ca 1/4 av vad jag ska gå ned.  Det låter ju rätt bra faktiskt.

Nu ska jag sätta mig och plugga några timmar innan jag går till skolan. Ha en underbar vecka allihopa!

och glöm inte, undrar ni ngt så fråga på, jag tål det mesta =)

  

Presentation

Jag är en tjej som har genomgått en Gastric bypass operation. Och framförallt en stor livs förändring. Denna blogg handlar om mitt liv som operared,men även o min vardag som sjuksköterska

gästbok

Besökare

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Vikt ticker


Ovido - Quiz & Flashcards