Alla inlägg den 8 september 2011

Av Doris - 8 september 2011 07:13

Var på återbesöket igår. Undra när nästa återbesök är. Jag minns inte vad de sa när jag var där första gången.

Men iallfall...  Besöket gick bra. Fick träffa dietisten Moa och sjuksköterskan Sabina. Vi pratade lite om hur det går, vad jag äter, hur jag äter, om jag rent fysiskt mår bra. Vägning och mätning.  Har gått ner från BMI 48 till BMI 42.3  så det är skönt. Fast som ni ser har jag mycket kvar för att komma till BMI 25...

Tyvärr glömde jag bort mina frågor, så jag frågade inte det jag ville och kommer på dem när jag går därifrån.  Lite synd...
Jag är med i en studie där de syr slitsarna, eller ja på hälften gör dem det och på hälften inte.  Och jag var nyfiken på om det gjorde det på mig.  Men glömde fråga. 
Sen skulle jag vilja ha kopia på journalen från op. men glömde fråga om det med.

sen fäller jag så mycket hår,  skulle fråga om det var normalt och om jag akn göra ngt så det blir bättre, men det glömde jag ju.

sen bubblar min mage nästan konstant, det skulle jag med fråga om...

suck vad trött jag blir på mig själv

Presentation

Jag är en tjej som har genomgått en Gastric bypass operation. Och framförallt en stor livs förändring. Denna blogg handlar om mitt liv som operared,men även o min vardag som sjuksköterska

gästbok

Besökare

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Vikt ticker


Ovido - Quiz & Flashcards