Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Doris - 12 juli 2011 00:11

Jag varit frånvarande från bloggen, jobbat massa för att tjäna ihop lite pengar så jag klarar augusti, nu när jag bara kunde jobba halva juli pga operation.


I morgon bär det av till stockholm.  eller ja, det är ju idag, men aaa
är nervös, men det ska nog gå bra.  själv open är jag inte nervös över, kanske för att det känns så overkligt,  eller för att min hjärna är inställd på att det in te kommer bli någon op. att de säger nej helt plötsligt.  pga  jag gått ned för lite eller nåt. Första veckan gick jag ned ca 6 kg.  andrta veckan.... 1,5 kg.  så ja det känns surt.


på onsdag är operationen. Men eftersom jag åker till stockholm imorgon så kommer jag inte ah tillgång till dator och det blir ingen uppdatering här förrän jag kommer hem.


nu måste jag sova så jag orkar upp i morgon

Presentation

Jag är en tjej som har genomgått en Gastric bypass operation. Och framförallt en stor livs förändring. Denna blogg handlar om mitt liv som operared,men även o min vardag som sjuksköterska

gästbok

Besökare

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Vikt ticker


Ovido - Quiz & Flashcards