Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Doris - 3 juli 2011 16:38

oj jag har så många drömmar och längtan att bli smal. okej jag kommer väl inte bli jätte smal, men drömmer om att bli normalviktig.  fast att gå från fetma till övervikt vore toppen!


när jag blir smal ( eller iallfall smalare än jag är nu)  vill/ska jag:

- glädjas över att ha synliga nyckelben
- njuta av att slippa skavsår på lårens insida
- bada (inte badkar alltså *s*)

- hitta kärleken

- skaffa barn

- gå långa promenader utan att flåsa ihjäl mig

- Handla vilka kläder jag vill i fina färger å slippa gå runt i mörka tält
- tatuera mig
- träna på gym

- gå ut utan att folk glor ögonen ur sig
- delta i göteborgsvarvet

- visstas ute utan att folk kommeterar och säger att fetton som jag borde inte få vistas bland folk.
- vara mer social
- skämmas mindre över mig själv
- köpa riktiga jeans

- sitta med benen i kors

- vårda mitt yttre mer

- cykla massa


finns garanterat mer,  får fylla på allt eftersom =)


Presentation

Jag är en tjej som har genomgått en Gastric bypass operation. Och framförallt en stor livs förändring. Denna blogg handlar om mitt liv som operared,men även o min vardag som sjuksköterska

gästbok

Besökare

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Vikt ticker


Ovido - Quiz & Flashcards