Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Doris - 1 augusti 2012 08:49

Nu är jag trött på att aldrig nå min målvikt, så nu är det dax för nya tag igen.


Ska träna mer igen och äta rätt och riktgt, Inte köpa massa skräpmat att äta. Har hela frysen och skåpen fulla med bra mat så nu är det dax att äta upp den. Ska dessutom flytta om1½ månad så behöver äta ur skåpen.

Sen måste jag ringa vårdcentralen så jag kan få nya recept på kalktabletterna och B12. Eller ja... jag har ringt en gång, men fick nget recept då fast den som svarade sa hon skulle fixa det.
Men sen behöver jag få träffa läkaren... så jag kan få svar på lite saker... om ngt är fel eller inte och om jag kan göra ngt åt det låga blodtrycket och låga pulsen.

Nu ska jag ner och träna en sväng när jag ändå har motivationen uppe.

kram på er!

Presentation

Jag är en tjej som har genomgått en Gastric bypass operation. Och framförallt en stor livs förändring. Denna blogg handlar om mitt liv som operared,men även o min vardag som sjuksköterska

gästbok

Besökare

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Vikt ticker


Ovido - Quiz & Flashcards