Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Doris - 6 januari 2012 14:00

Förebilder har jag några. Kanske inga direkt Gastric förebilder, men andra människor vars styrka jag beundrar och som jag ser upp till.

Sofia Åkerman: Henne tänker jag ofta på när det känns som jag inte klarar min ssk utbildning eller när jag tänker allt är kört.  För hon har varit nere i mörkretsdal och sedan kunnat ta sig upp och bli sjuksköterksa. Kan hon så kan jag.

Sara: En vän till mig som jobbat som ungdomsledare i en församling hemma. Hon är en strålande sol och sprider värme och kärlk till sina medmänniskor. Hon har stort hjärta. Skulle vilja vara sån med.

Miki: Min opkompis som är sjuksköterska.


Min kusin Jesper: Som trots motvångar och dålig start i livet kämpar på och reder sig. Han är en stark människa och jag beundrar honom


ja de var dem jag kom på just  idag.  Ibland dyker det upp förebilder för ett tag som sedan försvinner.

Presentation

Jag är en tjej som har genomgått en Gastric bypass operation. Och framförallt en stor livs förändring. Denna blogg handlar om mitt liv som operared,men även o min vardag som sjuksköterska

gästbok

Besökare

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Vikt ticker


Ovido - Quiz & Flashcards