Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Doris - 9 oktober 2011 23:30

Jag blir så trött. Är inte hungrig, fast min hjärna är hungrig, tur ärväl det annars skulle jag inte äta nåt just nu. Jag försöker äta mina måltider varjedag. Men har inge matlust. eller jo. fast inget är gott. 

 Är så sugen på något gott, och då menar jag inte godis, utan riktigt god mat. Men jag kommer inte på något gott, och inget smakar liksom. Det är tråkigt och påverkar en lite psykiskt. för suget efter något gått finns där. och längtan, men inget smakar. Maten har blivet ett onödigt ont på ngt sätt.  Eller ja... just nu är det så.

Någon som har tips på god mat??

Mat
Av Doris - 9 oktober 2011 21:45

Jag bloggar för sällan. Vet att ni är några som läser bloggen ofta och jag borde skriva mer så ni har att läsa. Men orkar liksom inte. Tappat all ork och motivation till att skriva och att plugga. Är så trött hela tiden

och så vill jag inte bara klaga, och det känns som jag mest klaggar här i bloggen.

Idag har jag haft ont i magen och lågt blodtryck. Snurrar i skallen så fort jag reser mig.
Vet någon hur man höjer blodtrycket??
jag ahr försökt dricka ordentligt.

Praktiken rullar på, Har en kommunicationsuppgift där som gör mig lite orolig, rädd att inte få till det.

Presentation

Jag är en tjej som har genomgått en Gastric bypass operation. Och framförallt en stor livs förändring. Denna blogg handlar om mitt liv som operared,men även o min vardag som sjuksköterska

gästbok

Besökare

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Vikt ticker


Ovido - Quiz & Flashcards