Alla inlägg under juni 2015

Av Doris - 14 juni 2015 16:08

Det är så mkt som bubblar i mig just nu. Jag vet inte vart jag ska ta vägen med allt.
Idag är jag trött. Tar mig inte ur sängen idag. Bara ligget här. Surfar lite. Läser lite sover lite.
Jag känner mig ensammast i världen.

Av Doris - 14 juni 2015 13:46

Tiden går och inget blir skrivet i bloggen på år. Tiderna förändras...
när jag började skriva var jag en hyfsat frisk tjej som gick ned i vikt efter gbp

Nu är jag typ sjuk och önskar jag kunde bli smal. Men medicinerna förstör endel och jag blev sjuk. Gick upp mina kilo igen typ
nu kämpar jag med maten. Har vattengymnastik 3 ggr i veckan. Promenader. Positiva är att jag inte gått upp ngt på över ett år nu så det är ju bra

Mitt liv är kaos o jag lever med stark ångest dagligen och panikattacker och flashbacks oftare än man kan önska

Ja det var väl en lite kort uppdatering av läget. Finns såklart massa mer att säga. Men ja... jag vet inte

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag är en tjej som har genomgått en Gastric bypass operation. Och framförallt en stor livs förändring. Denna blogg handlar om mitt liv som operared,men även o min vardag som sjuksköterska

gästbok

Besökare

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Vikt ticker


Ovido - Quiz & Flashcards