Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Doris - 3 mars 2013 09:37

God morgon ni läsare som är kvar. Är på besök hos vänner i Norrköping över helgen. Så mysigt och roligt och trevligt och massa annat. Gått inför att träffa så många som möjligt. Tyvärr var några upptagna i helgen så dem får jag träffa nästa gång.

Jag tycker det är så svårt att veta vad jag ska skriva om. Känns som jag inte har något intressant att berätta liksom.

Jobbet rullar på. Vissa dagar är lugna andra är det full fart.

Min vardag består av att jobba. vara hemma. träna crosstrainer och hjälpa mamma i hennes affär... så ja det finns inte så mycket att säga...

detta med träningen går toppenbra i perioder. Men har lyckats öka uthålligheten så jag har tålamod att hålla på längre än 10 min. 45 min brukar jag försöka köra. . då känner jag mig iallafall lite duktig.

Jag har kommit på att de dagar jag tränar på morgonen så fryser jag inte lika mycket på dan. Så då är det ju något positivt med det. eller ja... något mer positivt med det.

FlumFlum... Jag bara babblar :-)

Ska försöka vara lite social med min vän nu.

Hej hopp

Presentation

Jag är en tjej som har genomgått en Gastric bypass operation. Och framförallt en stor livs förändring. Denna blogg handlar om mitt liv som operared,men även o min vardag som sjuksköterska

gästbok

Besökare

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Vikt ticker


Ovido - Quiz & Flashcards